Ulashish

Ulashish

Maqola

tomonidan chop etildi

Telegramdagi barcha mijoz bilan yozishmalarni qanday CRM'ga to'plasa bo'ladi?

Telegramdagi barcha mijoz bilan yozishmalarni qanday CRM'ga to'plasa bo'ladi?

Telegramdagi barcha mijoz bilan yozishmalarni qanday CRM'ga to'plasa bo'ladi?

Telegramdagi barcha mijoz bilan yozishmalarni qanday CRM'ga to'plasa bo'ladi?

17 May, 2025

Ulashish

Telegramdagi barcha shaxsiy yozishmalarni CRMda qanday to‘plash mumkin


Men mijozlar bilan yozishmalarning skrinshotlarini olishni boshladim. Buni avtomatlashtirish yo‘lini qanday izlaganimni aytib beraman.


Salom! Mening ismim Pasha Molyanov, men "Sdelayem" agentligini boshqaraman. Men shaxsiy blog va netvorking orqali agentlik xizmatlarini faol targ‘ib qilaman, shuning uchun lidlar ko‘pincha saytda ariza qoldirmaydilar va seylzani emas, balki to‘g‘ridan-to‘g‘ri menga yozadilar.


Men ular bilan muloqot qilaman, nimaga yordam kerakligini aniqlayman va keyin vazifani tushunib, hammasini hisoblab chiqadigan xodimga yo‘naltiraman. Va albatta, men xodimga barcha yozishmalarni yuborishim kerak, shunda u kontekstga sho‘ng‘ib ketadi.


Keyin u boshqa xodimlarni, masalan, ishlab chiqarish bo‘limidagi yigitlarni narxni hisoblash uchun jalb qiladi. Ularga ham bularning hammasini jo‘natish kerak.


Bundan tashqari, bularning barchasini CRMda saqlab qo‘yish yaxshi bo‘lardi, chunki kimdir 2 yildan keyin mijozning kartasiga qaraganida, u yerda umuman nima sodir bo‘lganini tushunishi mumkin.


Skrinshotlar va dialoglarni u yoqdan-bu yoqqa haydashdan hafsalam pir bo‘lganini aytolmayman.


Shu yil boshidan bu muammoni hal qilish yo‘llarini izlay boshladim.


1. CRM bilan ishlashni xodimlarga yuklash


Men shunchaki mijoz bilan yozishmalarni assistentga yoki sellzga tashlardim va shunday deb yozardim: "Buni CRMga qo‘sh, shunda yaxshi bo‘ladi." Keyin yozishmalarni ulashish uchun butun boshli chat yaratdim, unga qiziqarli bo‘lishi mumkin bo‘lgan barcha odamlarni qo‘shdim va hammasini o‘sha yerga joyladim.


Albatta, xodimlar bundan xursand bo‘lishmasdi va bu ularning ko‘p vaqtini olardi, bu vaqtni esa foydali tarzda sarflash mumkin edi.


Bundan tashqari, bu usul ishonchsiz, chunki xodim yozishmalarni skrining qilishni unutib, CRM-ga tashlab yuborishi mumkin. Men esa uni kiritgan-kiritmaganini tekshirishni unutibman =)


Qisqasi noqulay


2. CRMdagi vazifalarga yozishmalarni biriktiruvchi bot yaratish


O‘zim uchun shunday sxemani o‘ylab topdim - men xodimlar o‘rniga yozishmalarni repost qiladigan bot kerak, u esa ularni CRM-ga o‘zi kiritadi. Blogimda so‘rov yozdim - dasturchi unga javob berdi va tezda menga bot yozib berdi.


Bot Amoda kerakli aloqa va u bilan faol bitimlar bor-yo‘qligini tekshirdi. Bo‘lsa, yozishmalarni qo‘shib qo‘yardi. Agar yo‘q bo‘lsa - kontakt va bitim yaratdi.


Qulayroq bo‘ldi, lekin baribir unday emas.


Birinchidan, yozishmalarni botga yuborishni unutmaslik kerak. Unutdim, chalg‘idim, "Yuborish" tugmasini bosmadim - lid yo‘qoldi. Men uni eslay olmayman, xodimlar esa uni bilishmasdi ham.


Ikkinchidan, yangi-yangi luqmalar yuborib turish kerak. Muloqot boshlandi - jo‘natdim. Yana bir-ikki luqma tashladik - yana jo‘natdim. Bir parcha xatni yo‘qotib qo‘ymaslik uchun qayerda to‘xtaganingizni ham unutmang.


Bot ichkaridan shunday ko‘rinardi


Umuman olganda, bu hali ham ko‘p e’tiborni tortardi.


Bundan tashqari, yozishmalarning ikkinchi qismi seylz profilidan olib boriladi va u ham botga nimanidir yuborishni unutishi mumkin. Natijada, eng yaxshi holatda, yozishmalarning 50 foizi CRMga kelib tushadi. Agar seylz kasal bo‘lib qolsa yoki ishdan bo‘shab ketsa, suhbatning yetishmayotgan qismlarini topishning iloji bo‘lmaydi.


3. Hamma narsani avtomatik ravishda bajaradigan xizmatni topdim


Oldingi bosqichlarda shuni tushundimki, jarayon mening unutuvchanligimga bog‘liq ekan. Men biror narsani yuborishni, ma’lumotlarni kiritishni, botga yozishma yuborishni unutib qo‘yaman - natijada xabarlar yo‘qolib qoladi.


Shuning uchun men bularning barchasini o‘z-o‘zidan, men tomondan hech qanday harakatlarsiz amalga oshiradigan xizmatni izlashga kirishdim.


Xizmat talablari oddiy:


-Shaxsiy telegramga ulananadi


-Barcha yozishmalarni CRMga tashlaydi


-U media fayllar bilan ishlashni biladi, chunki mijozlar tez-tez turli xil presslar, briflar, texnik topshiriqlar, skrinshotlar va boshqalarni yuborishadi


Kimdir menga shaxsiy manzilimga yozganida, yozishmalar avtomatik ravishda xizmatga kelib tushadi. Xabarlarga to‘g‘ridan-to‘g‘ri undan javob berish mumkin. Bu qanday ko‘rinishga ega:


Xizmat rasmlar, fayllar va ovozli xabarlar bilan ishlaydi - bularning barchasini Telegramga kirmasdan ham qabul qilish, ham suhbatdoshga yuborish mumkin.


Xizmatdan CRM-siz ham foydalanish mumkin - shunchaki u orqali muloqot qilish mumkin. Masalan, lidlar sizga yozadigan barcha messenjerlarni ulash va ular bilan bir oynada muloqot qilish. Yoki "Telege" va "Vatsape"da "korporativ" profillarni yaratish, ularni xizmatga bog‘lash, ularga Sales jamoasini qo‘shish - va hamma o‘z qurilmalarida unga kirmasdan bitta profildan mijozlar bilan muloqot qilishlari mumkin bo‘ladi.


Ammo hamma narsani CRMga bog‘lash qulayroq - voronkalar bilan ishlash, bitimlar holatini kuzatish, seylzlar uchun eslatmalar tayyorlash va hokazo. Yigitlarda ko‘plab turli CRM integratsiyalari, shuningdek, xizmatni men so‘nggi paytlarda faol foydalanayotgan PlanFix kabi boshqa biror narsaga ulash uchun ochiq API mavjud.


Xuddi shu dialog Amoda shunday ko‘rinishga ega. To‘g‘ridan-to‘g‘ri CRMdan javob berish mumkin, hamma narsa Amoning telegram-bot bilan o‘z integratsiyasiga o‘xshaydi. Faqat bot o‘rniga - shaxsiy hisob.


Agar shunga o‘xshash xizmat bilan ishlayotgan bo‘lsangiz, nimalarni hisobga olish kerak?


Shuni tushunish kerakki, siz xizmatga shaxsiy telegram akkauntingiz orqali kiryapsiz. Va sizning barcha yozishmalaringiz CRMga kelib tushadi. Jumladan, jamoaga ko‘rsatishni istamaganlaringiz ham.


Shunga ko‘ra, alohida profil ochish kerak. Bittasi ommaviy hayot uchun bo‘ladi - unga lidlar, hamkorlar, reklama beruvchilar va hokazolar yozadi. Ikkinchisi esa - do‘stlar va oila bilan yozishmalar uchun.


Xizmatni do‘stlarim yozmaydigan ikkinchi profilimdan qidirdim. Agar uni asosan joriy qilmoqchi bo‘lsam, shaxsiy narsani ishchidan ajratishga to‘g‘ri keladi.


Bundan tashqari, kelgusida muloqotning bir qismini o‘z nomimdan assistentga topshirishga jur’at etishim mumkin. Masalan, yangi odamlardan kelgan xabarlarni o‘qish, har qanday spamlarni filtrlash, ba’zi so‘rovlarni agentligim xodimlariga yo‘naltirish. Meni esa faqat men haqiqatan kerak bo‘lgan muloqotlarga chaqirishadi. Radist.Online yordamida buni tashkillashtirish mumkin - lekin avval profilimdan shaxsiy yozishmalarimni olib tashlashim kerak.


Lekin hozircha bunga ruhan tayyor emasman. Shunday bo‘lsa-da, o‘z nomingizdan javob berish va barcha yozishmalarni o‘qish imkoniyatini berish - bu qandaydir yangi ishonch darajasidir.


Ikkinchidan, siz Telegram kanallariga ega bo‘lgan profilni xizmatga bog‘lamaganingiz ma’qul. Ayniqsa, katta va qimmatbaho. Faqat qo‘shimcha ehtiyot chorasi sifatida.


Shu sababli, kanallarim egasiga shaxsiy yozishmalar bilan profil yaratishni maslahat beraman - bu xotirjamroq bo‘ladi.



Telegram kanalimizga obuna bo’lishni unutmang!

Telegram kanalimizga obuna bo’lishni unutmang!

Telegram kanalimizga obuna bo’lishni unutmang!

Obuna bo’lish

Savdoyingizni 5x-10x o’stiring

Savdoyingizni 5x-10x o’stiring

Korxonani raqamlashtirish orqali savdoyingizni karrasiga o’stirishga yordam beramiz

Korxonani raqamlashtirish orqali savdoyingizni karrasiga o’stirishga yordam beramiz

Batafsil