
amoCRM bor, lekin foyda oshmayapti:
vidjetlar qanday yordam beradi
Kutish: amoCRMni o‘rnatasiz va barcha jarayonlar shaffof bo‘lib, kompaniyada sotuvlar ko‘payadi. Menejerlar kundalik ishlarga vaqt sarflamaydilar va har doim qaysi mijozlar foyda keltirishi aniq.
Haqiqat: AmoCRM o‘rnatildi, ammo sotuvchilar ssenariyga qanchalik amal qilishi, arizalarni qanday qayta ishlashi, yo‘qolgan va unutilgan mijozlar bor-yo‘qligi hali ham to‘liq tushunarli emas. Natijada, kompaniya avtomatlashtirishga sarflangan puldan keyin ham tekis joyda foydani yo‘qotadi.
Maqolada amoCRM’ni oson sozlash mijozlar bilan yaxshiroq ishlashga va kompaniya daromadini oshirishga qanday yordam berishini ko‘rib chiqamiz. Bundan tashqari, "F5 jamoasi"dan sotuv bo‘limingizga to‘liq ishlashga yordam beradigan qo‘shimchalar va sozlamalarni ko‘rsatamiz - ularni dasturchi yordamisiz bir kunda o‘rnatish mumkin.
Foydani yo‘qotmaslik uchun har qanday jarayonni loyihalashtira olasiz va amalga oshira olasiz
Kompaniyalarda ko‘pincha turli xil qoidalar mavjud, jumladan, savdo bo‘limida ham - ular ishni tizimlashtirish uchun zarur. Misol uchun, agar menejer mijozga qo‘ng‘iroq qilmagan bo‘lsa, ko‘rsatma bo‘yicha u unga messenjerga yozishi kerak. Ammo xodim reglamentni e’tiborsizlik bilan o‘qib chiqdi, xabarni unutdi va kompaniya bitimni o‘tkazib yubordi.
Agar barcha ko‘rsatmalar ko‘rgazmali algoritmlarga aylantirilsa, foydaga zarba beradigan xatolarning oldini olish mumkin.
"F5 jamoasi"ning "Jarayonlar" vidjeti menejerlar ishini osonlashtiradi - siz ko‘rgazmali algoritm yaratasiz, tizim esa xodimlarga uni bajarishda yordam beradi. Xodim natijani tanlaydi va jarayon oldindan tayyorlangan ssenariy bo‘yicha davom etadi. Agar menejer biror narsani o‘tkazib yuborsa, CRM unga bu haqda eslatadi - masalan, rekvizitlarni so‘rash yoki shartnomani kelishish uchun yuborish kerakligini. Siz murakkab tarmoqlangan sxemalarni yaratishingiz mumkin, unda keyingi qadam oldingi qadamning natijasiga bog‘liq bo‘ladi.
"Jarayonlar"da ko‘p shartlar mavjud - tizim qadam parametrlariga qarab kerakli shoxobchani o‘zi ishga tushiradi. Masalan, siz katta byudjetli bitimlarga faqat tasdiqlangan xodimlarni ulashingiz mumkin - vidjet buyurtma haqidagi ma’lumotlarni tahlil qiladi va avtomatik ravishda kerakli menejerni kartochkaga qo‘shadi.
Agar bitim juda yirik bo‘lsa yoki VIP mijoz kelgan bo‘lsa, tizim rahbarning kartasiga qo‘shib qo‘yadi - doimiy mijoz tajribasiz yangi mijozga tushib qolishidan xavotir olmaslik mumkin.
Menejerlar hujjatlar bilan ishlashga kamroq vaqt sarflaydi
Kompaniyalardagi menejerlar hujjatlar bilan haddan tashqari band - doimiy ravishda hisoblar, hujjatlar, shartnomalar va tijorat takliflarini tuzish kerak. Shu sababli mutaxassislar mijozlar bilan muloqot qilishga va tovar yoki xizmatlarni sotishga ulgurmaydilar. Ba’zida menejerlar narx yoki tijorat taklifini yuborishni unutib qo‘yishadi - natijada bitim barbod bo‘ladi.
Agar muntazamlikni avtomatlashtirilsa - mijozlarning faqat rekvizitlari farq qiladigan bir xil arizalar va hisoblarni doimiy ravishda tayyorlash zaruratidan ozod qilinsa, sotuvchilarning ishini yengillashtirish mumkin.
Kompaniya menejerlarning beparvoligi tufayli mijozlarni yo‘qotishni to‘xtatadi.
Kompaniya egalari va savdo bo‘limi boshlig‘i ba’zan menejerlar mijozlar bilan qanchalik yaxshi ishlayotganini bilishmaydi. Shunday bo‘ladiki, reklamaga pul sarflanadi, lekin arizalar baribir foyda keltirmaydi. Muammo ko‘pincha targ‘ibotda emas - shunchaki menejerlar mijozlar bilan yaxshi ishlamaydi.
Savdo skriptlarini tahlil qilish va o‘zgartirish mumkin, ammo mutaxassislar ularga amal qilmasa, bu befoyda. Menejerlar algoritmni qanchalik yaxshi bajarayotganini tekshirish uchun suhbat yozuvlarini tinglashga va bunga ko‘p vaqt sarflashga to‘g‘ri keladi.
"F5 jamoasi"ning Voice AI nutq tahlili jarayonni avtomatlashtirishga yordam beradi - robot sotuvchilarning skriptlarga amal qilish-qilmasligini o‘zi tahlil qiladi va muammoli dialoglarni topadi. Shuningdek, u matnga tez ko‘z yugurtirib chiqish va suhbatlarni eshitishga soatlar sarflamaslik uchun rasshifrovkani shakllantiradi. Voice AI mijozlar bilan samarasiz ishlaydigan menejerlarni topishga yordam beradi - kompaniya foydali bitimlarni yo‘qotishni to‘xtatadi.
Mijozlar qo‘ng‘iroq qilmagani uchun ketmaydi
Agar kompaniyada ko‘plab arizalar bo‘lsa va barcha menejerlar band bo‘lsa, mijoz shunchaki javobni kutmay, raqobatchilar tomonga o‘tib ketishi mumkin. Shu bilan birga, ba’zi sotuvchilar bo‘sh qolishadi - shunchaki qo‘ng‘iroqlar notekis taqsimlanadi.
Menejerlar o‘rtasida arizalarni to‘g‘ri taqsimlash muhim - yangi qo‘ng‘iroqlarni bo‘sh mutaxassislar qabul qilishi va mijozlar yarim soatlab kutmasligi kerak. Buning uchun murakkab va qimmatbaho telefon aloqasini joriy etish yoki butun boshli aloqa markazini yaratish shart emas. "F5 jamoasi"ning "Arizalarni taqsimlash" vidjeti barcha kiruvchi arizalarni menejerlar o‘rtasida teng taqsimlaydi. Agar biror mutaxassis tushlikka ketgan bo‘lsa, bu ham hisobga olinadi - qo‘ng‘iroq hozirda amoCRMda onlayn bo‘lgan odamga kelib tushadi.
"Arizalarni taqsimlash" vidjeti har bir bitim bo‘yicha tarixni tekshiradi va qaysi menejer mijoz bilan ishlaganini hisobga oladi. Agar odam sizning kompaniyangizga qayta murojaat qilsa, u avval muloqot qilgan o‘sha mutaxassisning oldiga boradi. Sotuvchi ma’lumot qidirishiga to‘g‘ri kelmaydi, chunki u kerakli kartochkani tezda topadi. Mijoz esa bir xil aloqa ma’lumotlari va buyurtma tafsilotlarini yuz marta takrorlash kerakligidan xafa bo‘lmaydi.
Kompaniyada unutilgan bitimlar va boy berilgan foyda bo‘lmaydi
Ba’zida sotuvchilar xabar qoldirgan odamga qo‘ng‘iroq qilishni yoki messenjerda javob berishni unutib qo‘yishadi. Mijoz reaksiyani kutmaydi, chiqib ketadi va ijtimoiy tarmoqlarda salbiy sharh yozadi. Kompaniya egasi yoki savdo bo‘limi boshlig‘i muammo haqida bilmasligi mumkin, chunki har bir arizani kuzatish juda qiyin.
Ko‘pincha menejerlar muhim mijozlarni shunchaki muddatlar yoki kelishuvlarni unutganliklari uchun qo‘ldan boy berishadi. Agar mutaxassisga bitim haqida o‘z vaqtida eslatib turilsa, sotuvlarni ko‘paytirish va salbiy fikr-mulohazalarning oldini olish mumkin. "F5 jamoasi"ning "Triggerlar" vidjeti xodimlarni vazifalarga yo‘naltiradi va muammolar haqida o‘z vaqtida xabar beradi. Masalan, agar mijozga hisob-fakturani yuborishni unutib qo‘yishsa, u xabarni ham menejer, ham bo‘lim boshlig‘i oladi. Agar bitim bo‘yicha ish yakunlangan bo‘lsa, vidjet uni avtomatik ravishda tugallangan vidjetga o‘tkazadi va yangisini ochadi.
"Triggerlar" vidjeti xarid qilishni to‘xtatgan doimiy mijozlarni eslatadi - agar oxirgi bitim ancha oldin bo‘lgan bo‘lsa, menejer xabar oladi. Yana bir qo‘shimcha bunday odamlar bilan ishlashni qayta boshlash uchun harakatlarni taklif qiladi. Masalan, to‘g‘ridan-to‘g‘ri amoCRMdan mijozga aksiya takliflari bilan tarqatma xabar yuborish mumkin.
Savdo bo‘limini murakkab tuzatishlarsiz tartibga keltiring
"F5 jamoasi"da amoCRMda yetishmayotgan keng qamrovli tahlil uchun yechimlar mavjud. Ko‘pincha ma’lumotlar turli davrlar yoki mahsulotlar bo‘yicha foydani taqqoslash, sotish hajmini baholash, xarajatlar va daromadlarni hisoblash uchun yetarli bo‘lmaydi. To‘laqonli analitikani integratsiya qilgandan so‘ng, siz zaif tomonlarni topishingiz va foydani oshirishingiz mumkin. Buning uchun murakkab hisobotlarni o‘rganish shart emas, chunki ma’lumotlar tushunarli grafiklarda to‘planadi. Shuningdek, siz bir marta bosish orqali jadvallarni yuklab olish va katta hajmdagi ma’lumotlarni tahlil qilish uchun Google Sheets bilan amoCRM integratsiyasini sozlashingiz mumkin.
"F5 jamoasi" 2012-yildan beri savdoni raqamlashtirish bilan shug‘ullanib kelmoqda va o‘shandan beri amoCRM uchun 54 ta vidjet ishlab chiqdi. Tor vazifalar uchun alohida qo‘shimchalar yoki keng qamrovli sozlamalar mavjud - barcha vositalar bir-biri bilan integratsiyalashgan. Agar siz hozircha nimadan boshlash kerakligini tushunmasangiz, maslahatga yozilishingiz yoki CRMning to‘liq auditiga buyurtma berishingiz mumkin. Mutaxassislar qayerda foyda yo‘qotayotganingizni va katta sarmoyalarsiz hozirning o‘zidayoq nimani yaxshilash mumkinligini aytib berishadi.